moalindgren

Alla inlägg under december 2010

Av Moa Lindgren - 29 december 2010 20:03

Tja!
Ja vet, har inte lagt ut något inlägg på asalänge, men jag har faktiskt haft annat för mig så aaa x)


Idag har jag och Kajsa varit i stan, asa najs! =D
Köpte massa bra och billiga grejer! =)
Imon ska jag upp tidigt och jobba hela dan typ, segt, men aja, tjänar ju pengar så aaa (Y)


Kommer kanske bilder på dagens inköp senare, får se lite ;)


Aja ha det göööött, Byeeee ^^ 

Av Moa Lindgren - 21 december 2010 10:55

Tjeeeena =)

Sitter i skolan nu, börjar typ om tio min, skönt att ha lite sovmorgon idag! ^^

Fan va gööööt och sluta imon!! =D

Har ju inte lagt ut något inlägg på en vecka nu typ, men jag har inte hunnit lr orkat xD

Aja, helgen var lugn, jobbade och var i stan med Mamma och Farmor, naaaajs ^^

aja, ska nog gå till Svenskalektionen nu, viii hörs senare! =)


Kraaaaaaam   

Av Moa Lindgren - 15 december 2010 21:00

Fy fan vikken jobbig dag!

Först på morgonen så var det matteprov, men det gick nog ganska bra, hoppas jag! =)

Sen direkt efter matteprovet så gick man till nästa prov som var i Svenska.. Vår lärare sa om man inte blev klar så fick man skriva klart tills imon ( uppsats typ ) Men då sa Cornelia att man bara kunde få G när man inte blev klar på lektion, och det sa ju inte Supelsa innan provet började, jag blir så jälva sur, Fuck you Supelsa -.-

Man blev fan helt slut i huvudet efter två prov i sträck!

Sen Engelska och sen så slutade jag, och då gick jag och Simon ner till staden och shoppade lite julklappar (Y) =)


Nu ska jag kolla på Vänner (Y) =D <3


Pusss och kraam <3

Av Moa Lindgren - 13 december 2010 20:21

Tjaaa! =)

Igår var jag och Matilda och bakade peppisar hos mormor (Y) Bilder kommer kanske nån gång x)


Dagen har faktiskt varit mycket bättre än jag trodde den skulle bli! =)

Håltimmen idag var faktiskt kul! =D

Simning hade vi på idrotten, helt okej...

Sen sitta och snacka filmer och tvserier med Cornelia på väntan av bussen, trevligt trevligt! =)


Ha det göööött! =)


Kraaaaam!   



btv, här eeh en asabra låt, och han som sjunger ee assnygg ;D <3

 

Av Moa Lindgren - 11 december 2010 22:43

Igår så följde Kajsa med mig hem efter skolan och sov över, myyyyys pysss med tvspel och skräckfilm!        

Kajsa och jag äger som fan på Tekken 5!   


Idag så åkte farfar hem igen <3

Har inte gjort så mkt idag, kollat på tv och suttit vid datorn typ hela dan..

Har kollat på Pirates of the Caribbean 3 nu, Älskar dom filmerna <3

157 dagar tills 4 kommer ut på bio, längtar som fan!! <3


Aja snart blir det nog att gå och nana, hörs imon! =)

Btw, imon ska jag och Matilda baka peppisar hos mormor =) <3

Kommer nog upp lite bilder därifrån imon.


Puuuuuuss & kraaaaaam   

Av Moa Lindgren - 9 december 2010 21:06

Dagen har varit ganska bra typ, seg morgon med samhäll och matte, men sen så hade vi dans på idrotten och det var kul! =) Anton och jag ägde (Y)   

Farfar har kommit på besök också, trevligt trevligt! =)


Aja, nu ska jag gå och nana!   

Hörs imon =)

Natti natti!   


Av Moa Lindgren - 8 december 2010 17:16

Hemma igen efter en helt okej skoldag och en väldigt trevlig och rolig shoppingtur med Tim!   

Shoppade ett par julklappar och röda benvärmare och ett fett snyggt rosa armband!    :D


Idag fyller även Anna år! :D GRATTIS till dig gumman       


Aja ha de gööött!    

Av Moa Lindgren - 7 december 2010 17:58

Provet gick ganska bra kändes det som (Y) =)


Mahahahahahah det var så jävla kul på bussen hem, för då satt jag framför Anton och Linus, och så kastade dom typ en pappersboll på mig, och då kastade jag tillbaks, men då studsade den på Anton och typ landade i huvudet på den som satt bakom dom xD

MAHAHAHAHAH fiii faaan va kul de var xD   

Aja så kan det gå xD



Presentation


Moa Lindgren =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards