moalindgren

Alla inlägg under mars 2011

Av Moa Lindgren - 25 mars 2011 07:33

Tjooo =)


Skönt med helg igen äntligen!

Snart blir det att åka in till staden och skolan..

Men nu på förmiddagen ska vi göra nån övning med polisen, det kommer nog bli superkul! =) Det ee på eftermiddan med, men dom som har ivä får inte vara med då eftersom vi måste vara med på det ;o Förbannade ivä, det suger!!


Ikväll blir det bio med Ronja :D <3

Vi ska se ``hur många lingon finns det i världen´´

Vi kommer antagligen sitta och garva ihjäl oss åt den haha xD


Aja ha en najs dag =)

PUSS PUSS <3


   

Av Moa Lindgren - 24 mars 2011 20:35

Tjudilooo ^^

Dagen har väll varit bra, men segt i skolan som vanligt...


Efter skolan blev det att käka med girlsen och sen sticka till dansen ^^
Vi dansade både dubbelbugg, vanlig bugg och rock, haha skitkul var de! :D
Särskilt rocken haha x)
När jag kom hem så hittade jag ett brev till mig på köksbordet, och i det ligger ERIK LINDERS nya singel! :D Blev super glad, har väntat på den snart i en månad! =) <3

Singerad var den med, : Till Moa! Kram Erik <3

Erik Linder är bäst! <3


Bara för det så slänger jag in hans nya singel, Bara du och jag, lyssna, så himla vacker! =) <3


PUSS PUSS =)


 

Av Moa Lindgren - 23 mars 2011 16:53

Ända sen den första gången jag såg dig har jag gillat dig,

Jag visste redan då att du var speciell, på ett bra vis.

Första gången vi pratade med varandra slog mitt hjärta med dubbla slag.

Första gången du log mot mig spreds en känsla inom mig,

en känsla av glädje och kärlek.

Varje gång jag ser dig, sprids denna känsla, samma känsla som spreds när jag såg dig för första gången.

Mitt hjärta slår fortfarande med dubbla slag när jag pratar med dig.

Känslorna finns kvar, ända sen den första gången jag såg dig..



Kommentera gärna vad ni tkr om dikten =)

Av Moa Lindgren - 22 mars 2011 12:53

Lyssna på dom här, underbara! <3

Presentation


Moa Lindgren =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards