moalindgren

Alla inlägg under januari 2011

Av Moa Lindgren - 31 januari 2011 22:15

Tjaaa!

Helgen har varit väldigt kul! =)

I fredags åkte mamma och pappa till Leksand, så det var ff i helgen (Y)
I fredags så sov jag och Matilda över hos mormor, Trevligt trevligt! =)


I lördags så kom Anna och Kajsa hit =) Vi spelade lite rockband, åt toast och kollade på film m.m =) <3
Kajsa sov över också, Galet kul! =D <3 


I söndags hände inte så mkt, mamma och pappa kom hem igen, dom hade köpt en asa najs mössa till mig  (Y)


Idag så var det skola igen..

Anton och jag skulle ha en redovisning i omvårdnad om självförtroende, var så nervös så jag trodde jag skulle spy Maha xD

Halva våran powerpoint hade ju försvunnit med, så vi fick improvosera!
 Men det gick ändå TOPPEN!
Typ efter redovisningen så sa vår omvårndadslärare att vi fick MVG på uppgiften! :D:D:D:D Så jävla najs! :D Och hon sa att vi var dom ända i klassen som fick mvg på uppgiften med,, hehe ^^
Så dagen blev bättre än vad jag trodde den skulle bli (Y)


Imon är vi lediga, härligt som fan (Y) =D

Men vi hörs!


Puss och kram <3 

Av Moa Lindgren - 22 januari 2011 17:17

I no, jag har inte lagt ut något inlägg på länge, men aja...


Lung helg, mest tvtittande typ.. Har en bok som ska vara utläst på måndag och har inte kommit så långt :P Men aja, får se hur det går med det...

Har nån konstig knöl i min fot, brukar ha det ganska ofta.. om jag har kvar den på måndag ska jag nog gå till skolsystern och kolla upp den..


Nu ska jag försöka läsa en stund..

Btw, har glömt min mobil i Ronjas mobil, så kan inte svara på sms xD


Men vi hörs!
Kram    

Av Moa Lindgren - 4 januari 2011 21:08

Heej svejs =)


Då var det ett nytt år, äntligen.

2010 har va<rit sådär, visst det har hänt massor av roliga saker, men aja 2011 blir förhoppningsvis bättre!

Det har varit en väldigt bra start på året i alla fall!! (Y) ^^


Imon så ska jag åka in till Växjö och bada med några klasskompisar (Y) Blir nog kul! =)


Nu blir det nog antingen tv lr tvspel ^^


Ha det gööööött! =)

Puss och kram!    

Presentation


Moa Lindgren =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards