moalindgren

Alla inlägg under juni 2011

Av Moa Lindgren - 13 juni 2011 14:33

Hittade massor av gamla gooa bilder på mig och mina fina vänner =) <3


   Ronja, Kajsa, Moa, Becka =)   Hah Moa x)   Ronja o Kajsa <3   Becka, Ronja, Kajsa <3   Emelie, Moa, Ida, Annie, Ronja =)   Johanna o Moa <3   Fina Ronja o Anna<3   Fina Annie <3   Anna, Ronja, Moa =)   Matilda o Moa =)      Annie o Moa på salsan =)   Linus o Moa =)   Fina Johanna <3   Linus o Moa =)   Fula Moa o Fina Annie =)      Moa o Emelie =)   Moa o Anna =)   Annie o Moa =)   Farmor, Zappo o Moa =)   P.S, Tim, Jesper, Moa Ronja Annie =)   Moa o Annie =)   Moa o Annie =)   Linus o Anton =)   Matilda o Moa =)   Adde, Ronja, Annie, Ida, Anna, Moa =)   Dom bästa <3      Moa o Annie =)   Anna o Moa =)   Ronja, Nicole, Anna o Moa =)   Anna o Ronja =) <3   Annie, Johanna, Moa =) <3   Becka o Nicole =)   Johanna =) <3   Ronja o Moa =) <3   Kajsa, Anna, Ronja <3   Lina, Moa, Ida, Annie, Johanna =)   Emelie o Moa =)   Ronja, Anna, Kajsa =)   Ida o Moa =)   Moa o Johanna <3


Älskar er fina vänner =) <3

Av Moa Lindgren - 12 juni 2011 16:06

Ta mig här ifrån, nuu, från den här hemska planeten, jag vill inte vara här längre så tar mig här ifrån..... nu.

Av Moa Lindgren - 12 juni 2011 15:14

Du är inte som alla andra 
Du har nåt speciellt 
För när du ler stannar världen till 
Allting känns så bra 
Var jag än är, vad jag än gör 
Så finns du alltid där 
En härlig känsla inom mig 
Viskar jag är kär 
Du är inte som alla andra 
Du har nåt speciellt 


Ända sen den första gången jag såg dig har jag gillat dig,
Jag visste redan då att du var speciell, på ett bra vis.
Första gången vi pratade med varandra slog mitt hjärta med dubbla slag.
Första gången du log mot mig spreds en känsla inom mig,
en känsla av glädje och kärlek.
Varje gång jag ser dig, sprids denna känsla, samma känsla som spreds när jag såg dig för första gången.
Mitt hjärta slår fortfarande med dubbla slag när jag pratar med dig.
Känslorna finns kvar, ända sen den första gången jag såg dig. 



Du eeh så fin.

Presentation


Moa Lindgren =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards